Bc. Štěpánka Hajzlerová

Diplomová práce

Návrh komunikační kampaně

Communication campaign proposal
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrh komunikační kampaně pro internetový obchod. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z teoretických poznatků, které byly mezi sebou kriticky srovnány, a stala se základem pro tvorbu praktické části. Praktická část se věnuje tvorbě komunikační kampaně, jejímiž hlavními body byly situační analýza, stanovení cílů a strategií …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis was to create proposal of a communication campaign for an e-shop. The thesis consists of two parts, the theoretical and practical part. The theoretical part is based on theoretical knowledge that has been critically compared to each other and then became to be a basis for the practical part. The practical part is about the creation of a communication campaign whose main …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta