Návrh efektivní PR komunikace pro Městský dům kultury Sokolov – Bc. Eva Klímková
Bc. Eva Klímková
Bakalářská práce
Návrh efektivní PR komunikace pro Městský dům kultury Sokolov
Design of an effective PR communication for Městský dům kultury Sokolov
Anotace:
Práce se zabývá analýzou PR komunikace Městského domu kultury Sokolov. Nástroje, které jsou použity k analýze, jsou popsány v první části práce. Patří mezi ně marketingový mix, PEST analýza a SWOT analýza. Výsledky analýzy sokolovského domu kultury jsou porovnány s kulturní institucí v Karlovarském kraji – Domem kultury Ostrov. Práce je zakončena návrhem pro zlepšení PR komunikace a možnostmi dalšího …víceAbstract:
This bachelor study is focused on PR communication analyses of a Municipal House of Culture Sokolov. Analytical tools which are used are described in the first part of the study. The tools include marketing mix, PEST analysis, SWOT analysis and economic indicators. Results are compared to second cultural institution in the same region Karlovy Vary – cultural house in Ostrov. Finally, a way of improvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/akmzb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2021
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Kristýna Binková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta