SPECIFIKA PŘECHODU DÍTĚTE SE ZRAKOVÝM POSTIŽENÍM Z MATEŘSKÉ ŠKOLY NA ŠKOLU ZÁKLADNÍ – Helena Pšejová
Helena Pšejová
Bakalářská práce
SPECIFIKA PŘECHODU DÍTĚTE SE ZRAKOVÝM POSTIŽENÍM Z MATEŘSKÉ ŠKOLY NA ŠKOLU ZÁKLADNÍ
SPECIFICS OF TRANSITION FROM NURSERY TO PRIMARY SCHOOL IN CASE OF CHILD WITH VISUAL HANDICAP
Anotace:
Cílem práce je seznámení se s možnostmi vzdělávání dětí se zrakovým postižením a s úskalími přijetí takového dítěte do základní školy. V teoretické části jsou popsány osoby se zrakovým postižením, klasifikace osob se zrakovým postižením podle speciálně pedagogického hlediska, formy vzdělávání ? školy pro zrakově postižené, integrace. Je zde věnována kapitola školní zralosti a školní připravenosti, …víceAbstract:
This work aims to characterize the possibilities in educating the visually disabled children and the challenges of accepting a visually disabled child to a primary school. The theoretical part describes visually handicapped people, their classification according to the point of view of special pedagogy, the forms of education ? schools for the visually impaired, and the integration. One of the chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2010
- Vedoucí: Veronika Růžičková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŠEJOVÁ, Helena. \textit{SPECIFIKA PŘECHODU DÍTĚTE SE ZRAKOVÝM POSTIŽENÍM Z MATEŘSKÉ ŠKOLY NA ŠKOLU ZÁKLADNÍ}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/o78h9w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Vstup dítěte se zrakovým postižením do mateřské školy
Nela Smolová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Postoje spolužáků jako faktor úspěšné integrace žáka se zrakovým postižením na základní škole
Markéta Sedláčková -
Katalogizace dokumentů pro zrakově postižené: teorie a návrh manuálu
Lucie Opálková -
Využití optických a kompenzačních pomůcek pro slabozraké a nevidomé, náplň činnosti center pro zrakové postižené a nevidomé
Magdaléna Furdeková -
Využití speciálních zrakových pomůcek v základních školách a v centrech pro zrakově postižené
Jana Chludilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva