SPECIFIKA PŘECHODU DÍTĚTE SE ZRAKOVÝM POSTIŽENÍM Z MATEŘSKÉ ŠKOLY NA ŠKOLU ZÁKLADNÍ – Helena Pšejová
Helena Pšejová
Bachelor's thesis
SPECIFIKA PŘECHODU DÍTĚTE SE ZRAKOVÝM POSTIŽENÍM Z MATEŘSKÉ ŠKOLY NA ŠKOLU ZÁKLADNÍ
SPECIFICS OF TRANSITION FROM NURSERY TO PRIMARY SCHOOL IN CASE OF CHILD WITH VISUAL HANDICAP
Abstract:
Cílem práce je seznámení se s možnostmi vzdělávání dětí se zrakovým postižením a s úskalími přijetí takového dítěte do základní školy. V teoretické části jsou popsány osoby se zrakovým postižením, klasifikace osob se zrakovým postižením podle speciálně pedagogického hlediska, formy vzdělávání ? školy pro zrakově postižené, integrace. Je zde věnována kapitola školní zralosti a školní připravenosti, …moreAbstract:
This work aims to characterize the possibilities in educating the visually disabled children and the challenges of accepting a visually disabled child to a primary school. The theoretical part describes visually handicapped people, their classification according to the point of view of special pedagogy, the forms of education ? schools for the visually impaired, and the integration. One of the chapters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2010
- Supervisor: Veronika Růžičková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŠEJOVÁ, Helena. \textit{SPECIFIKA PŘECHODU DÍTĚTE SE ZRAKOVÝM POSTIŽENÍM Z MATEŘSKÉ ŠKOLY NA ŠKOLU ZÁKLADNÍ}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/o78h9w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Theses on a related topic
-
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Vstup dítěte se zrakovým postižením do mateřské školy
Nela Smolová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Postoje spolužáků jako faktor úspěšné integrace žáka se zrakovým postižením na základní škole
Markéta Sedláčková -
Rozvoj pohybových aktivit u žáků se zrakovým postižením na 1. stupni základní školy
Aneta PROVAZNÍKOVÁ -
Katalogizace dokumentů pro zrakově postižené: teorie a návrh manuálu
Lucie Opálková -
Využití optických a kompenzačních pomůcek pro slabozraké a nevidomé, náplň činnosti center pro zrakové postižené a nevidomé
Magdaléna Furdeková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights