Konsolidace datových toků za účelem Next Best Action kampaně pro klienta KPMG – Jiří Hruš
Jiří Hruš
Master's thesis
Konsolidace datových toků za účelem Next Best Action kampaně pro klienta KPMG
Consolidation of data flows for the purpose of the Next Best Action campaign for KPMG client
Abstract:
Diplomová práce se zabývá konsolidací zákaznických a digitálních dat z automotive prostředí klienta XY. Hlavním cílem je propojit data z více zdrojů za účelem vytvoření uceleného zákaznického profilu a díky tomu zahájit 2 individualizované kampaně, čímž dojde ke zlepšení zákaznické zkušenosti a v neposlední řadě i zvýšení zisků. S ohledem na profesní studijní program je práce zaměřena maximálně prakticky …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the consolidation of customer and digital data from the automotive environment of an XY client. The main goal is to combine data from multiple sources to create a comprehensive customer profile and thus launch 2 individualized campaigns, which should not only improve the customer experience but also increase profits. Since the thesis is part of a professional study program …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86018
Thesis defence
- Date of defence: 11. 10. 2022
- Supervisor: David Slánský
- Reader: Jan Pour
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86018
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Data a analytika pro business
Theses on a related topic
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v bankovním prostředí
Anna Michálková -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Customer experience v bezobalových obchodech
Karolína Dvořáčková -
How Data Governance optimizes cost and increases trust in data
Jakub Petrák -
Otevřená data v akademické praxi
Jiří Marek -
Implementace Kotlin Mobile Multiplatform knihovny pro Open Data Golemio API
Martin Jelínek