Strategie podpory rybářského cestovního ruchu v Třeboni v součinnosti s Rybářstvím Třeboň – Adam Šindelka
Adam Šindelka
Master's thesis
Strategie podpory rybářského cestovního ruchu v Třeboni v součinnosti s Rybářstvím Třeboň
Strategies for Supporting Fishing Tourism in Třeboň in Cooperation with Rybářství Třeboň
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá strategií podpory rybářského cestovního ruchu v Třeboni v součinnosti s Rybářstvím Třeboň. Cílem práce je přinést pohled na současný stav rybářského cestovního ruchu v Třeboni a navrhnout komunikační strategie, které propojují rybářství Třeboň, regionální identitu a veřejnou správu s cílem podpořit další rozvoj tohoto odvětví. Práce se zaměřuje na identifikaci cílových …moreAbstract:
This thesis addresses the strategy for supporting fishing tourism in Třeboň in collaboration with Rybářství Třeboň. The aim is to provide an overview of the current state of fishing tourism in Třeboň and to propose communication strategies that connect Rybářství Třeboň, regional identity, and public administration to promote further development. The work focuses on identifying target groups, their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94068
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Tomáš Louda
- Reader: Jan Hůda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠINDELKA, Adam. \textit{Strategie podpory rybářského cestovního ruchu v Třeboni v součinnosti s Rybářstvím Třeboň}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/o8dzr0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Regionalistika a veřejná správa
Theses on a related topic
-
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu
Jitka Bošková -
Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
Vít Mašek -
Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu
Hana Malovaná -
Komunikační strategie vybrané destinace
Petra Stumpfová -
Komunikační strategie portálu cestujlevne.com
Zuzana Šimková -
Komunikační strategie krušnohorské hřebenovky
Kristýna Kantková -
Komunikační strategie hotelu
Adéla Rochová