Analýza marketingovej komunikácie Divadla Štúdio tanca v Banskej Bystrici – Bc. Alica Vosková
Bc. Alica Vosková
Diplomová práce
Analýza marketingovej komunikácie Divadla Štúdio tanca v Banskej Bystrici
Marketing communication of Divadlo Štúdio tanca (Dance Studio Theatre) in Banská Bystrica
Abstract:
The aim of this master thesis is to analyse marketing communication of Divadlo Štúdio tanca (Dance Studio Theatre) in Banská Bystrica, Slovakia and to compare it with similar theatres in Bratislava and Žilina. In the first part the author focuses on the genesis of Slovak theatre including the dance stage that developed mostly in the late 20th century. Then she analyses the marketing and its functions …víceAbstract:
Predmetom magisterskej diplomovej práce je marketingová komunikácia Divadla Štúdio tanca v Banskej Bystrici a jej porovnanie s ďalšími podobnými divadlami v Bratislave a Žiline. V jednotlivých kapitolách autorka predstavuje divadelné prostredie na Slovensku vrátane tanečnej platformy, kde má Štúdio tanca svoje stále miesto už od 90. rokov 20. storočia, skúma marketingové nástroje divadla v teoretickom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gzixg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Divák v centre pozornosti: práca s publikom súčasného tanca vo vybraných kultúrnych organizáciách
Miroslava Kobrtková