Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o. – Bc. Tereza Prokešová
Bc. Tereza Prokešová
Bachelor's thesis
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
Corporate design analysis of Elektropřístroj, Ltd.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o. V teoretické části je rozebrán pojem corporate identity a všechny její subsystémy. Poté je práce zaměřena pouze na téma corporate design a na vše, co ho vytváří. Praktická část je tvořena SWOT analýzou současného corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o. doplněnou dotazníkovým šetřením a osobním dotazováním …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of corporate design analysis of Elektropřístroj, Ltd. I analyze the term of the corporate identity and its subsystems in the theoretical part. Afterwards I only deal with the topic of corporate design and everything its created by. The practical part is made of the SWOT analysis of the current corporate design of Elektropřístroj, Ltd with survey and personal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rcy9h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová