Bc. Markéta Šulcová

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky

Customer Relationship Management
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací řízení vztahů se zákazníky ve společnosti se speciálním zdravotnickým materiálem. Teoretické část se věnuje vysvětlení pojmu CRM (Customer Relationship Management), druhům řízení vztahů se zákazníky a vysvětlení specifické řízení vztahů s uživateli zdravotnických pomůcek. Praktická část je zaměřena na analýzu získaných dat z databáze společnosti. Na základě …více
Abstract:
This work is about the application of customer relationship management in a company with a special medical device. The theoretical part of the paper is devoted to the explanation of the term CRM – Customer relationship management, as well as to different kinds of customer relationship management and explanation of the problematic of medical device for ostomy care. The practical part analyses the data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Zdeněk Čapek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb