Analýza papežské návštěvy Benedikta XVI. v ČR z hlediska marketingových komunikací – Bc. Milan HEGER
Bc. Milan HEGER
Bachelor's thesis
Analýza papežské návštěvy Benedikta XVI. v ČR z hlediska marketingových komunikací
Analysis of visit of pope Benedict XVI to the Czech Republic from the marketing viewpoint
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na zhodnocení Apoštolské návštěvy České republiky vykonanou papežem Benediktem XVI., která se odehrála v září 2009 Teoretická část obsahuje stručné seznámení s Římskokatolickou církví, předchozími ná-vštěvami a osobnostmi obou papežů, kteří naši zemi navštívili. V praktické části zanalyzuji komunikaci církve, přípravu a průběh návštěvy a reakci veřejnosti a tisku …moreAbstract:
In my bachelor thesis I focus on analysis of Benedict{\crq}s XVI. pastoral trip to Czech Repub-lic, which took place in September 2009. Theoretical part contains brief familiarization with Roman Catholic Church, previous visits and personality and views of both popes who visited Czech Republic. In practical part I will analyze church communication, preparation and course of the visit and reaction of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13613
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEGER, Milan. \textit{Analýza papežské návštěvy Benedikta XVI. v ČR z hlediska marketingových komunikací}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/o8tx9f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEGER, Milan. Analýza papežské návštěvy Benedikta XVI. v ČR z hlediska marketingových komunikací. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY
Petra Špačková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Public relations jako prostředek pro komunikaci s medii
Petr Ducháček -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog