Analýza konceptu Green ICT pro malé a střední podniky – Jaroslav Jirák
Jaroslav Jirák
Diplomová práce
Analýza konceptu Green ICT pro malé a střední podniky
Analysis of Green ICT concept for small and medium business
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem trvale udržitelného rozvoje a jeho vztahu k informačním a komunikačním technologiím z podnikového hlediska, který je souhrnně označován jako Green ICT. Cílem práce je zejména poskytnout základní přehled o legislativním a obsahovém vymezení trvale udržitelného rozvoje, jeho vztahu k podnikové informatice a vymezit praktiky, které mohou být v podniku zavedeny. První část …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of sustainable development and its relation to information and communicaton technologies in the business background. The whole concept is called Green ICT. The main aim of the thesis is to provide an insight into the legislative and contentual aspects of Green ICT and its relation to business informatics, suggesting several practices for use in small business. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31726
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Josef Basl
- Oponent: Libor Gála
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31726
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria