Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí – Ing. Sandra Plachá
Ing. Sandra Plachá
Diplomová práce
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Marketing Communication as a management tool of social behavior
Anotace:
Práce prezentuje pohled na marketingovou komunikaci a její případný vliv na společenské chování. Předmětem zkoumání této práce bylo zjistit, zda lidé vnímají marketingovou komunikaci jako nástroj k řízení společenského chování či nikoliv a zároveň jestli tímto nástrojem marketingová komunikace opravdu je. Předpokladem bylo, že především reklama, jako část marketingové komunikace bude splňovat aspekty …víceAbstract:
The thesis presents a view of marketing communication and its potential impact on social behavior. The subject of this research was to determine whether people perceive marketing communications as a tool to control social behavior or not and also whether this tool marketing communication really is. The assumption was that, particularly advertising, as part of a marketing communication will fulfill …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mpsot/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
SROVNÁNÍ KONCEPTU SPOLEČENSKÉ ODPOVĚDNOSTI ORGANIZACÍ V USA A ČR SE ZAMĚŘENÍM NA MARKETING
Jana KAROLOVÁ -
Sociální marketing jako nástroj komunikace tabuizovaných témat ve společnosti
Tereza Klatovská -
Green Marketing v kozmetike a jeho vplyv na generáciu Z
Emma Mária Brtáňová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová