Identifikace fanouška klubů profesionálních lig v České republice – Mgr. Kamil Veselý
Mgr. Kamil Veselý
Diplomová práce
Identifikace fanouška klubů profesionálních lig v České republice
Identification of fans of the Czech football clubs
Anotace:
Diplomová práce Identifikace fanouška klubů profesionálních lig v České republice přináší za pomoci online dotazníkového šetření zajímavá data o fanoušcích a jejich postojích o aktivitách klubů a celé ligy. Teoretický rámec práce tvoří charakteristika fotbalové prostředí, pojmu značky,komunikačních nástrojů a definice fanouška. Do výzkumu se zapojilo 1947 respondentů, z nichž screeningem prošlo 1016 …víceAbstract:
The thesis Identification of fan of Czech football clubs brings through online survey interesting data about fans and their attitudes about the activities of clubs and the league. The theoretical framework of this thesis is the characterization of a football environment, the concept of brand, communication tools and fan definitions. The research joined 1,947 respondents, of whom passed throught screening …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rppw3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková