Využívání PR nástrojů v komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín – Vojtěch Gargulák
Vojtěch Gargulák
Bakalářská práce
Využívání PR nástrojů v komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín
The Use of PR Tactics in Communication of Ice-hockey Club PSG Berani Zlín
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje nástrojům public relations v komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín a jejich efektivitě. Teoretická část vymezuje základní definice public relations a jejich nástroje, které popisuje na základě odborné literatury. Dále se zabývá tématem marketingu ve specifickém sportovním odvětví. V závěru teoretické části je uvedena metodika práce a jsou položeny výzkumné otázky. V …víceAbstract:
The bachelor thesis is about public relations tools in the communication of the ice-hockey club PSG Berani Zlín and their effectiveness. The theoretical part defines the basic definitions of public relations and their tools, which it describes on the basis of professional literature. It also deals with the topic of marketing in a specific sports sector. At the end of the theoretical part, the methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gargulák, Vojtěch. Využívání PR nástrojů v komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a politické strany
David Janda