Dopady programů podpory pro MSP na ochranu životního prostředí – Bc. Ivana Bukačová
Bc. Ivana Bukačová
Diplomová práce
Dopady programů podpory pro MSP na ochranu životního prostředí
Impacts of programmes for SME for environment protection
Anotace:
Diplomová práce se zabývá programy veřejné podpory pro malé a střední podniky spolufinancovanými ze zdrojů Evropské unie od roku 2004 a jejich dopadem na ochranu životního prostředí. V první části práce prezentuji hlavní souvislosti z teorie ekonomie životního pro-středí. Následuje popis stavu jednotlivých složek životního prostředí v České republice a faktorů, jenž je nejvíce ovlivnily. Kapitola je …víceAbstract:
The thesis work is aimed to programmes of public support which are cofinanced by European Union for small and medium enterprises and their impacts to environmental protection. In first part I present main contexts of environmental economic theory. There is a describtion of quality of environment in Czech Republic and the most important factors which have influenced it. There is the SME´s characteristic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qlafn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek