Analyse der Kundenkommunikation am Beispiel der Firma JSB DIABOLO MATCH a.s. – Zuzana MALÉŘOVÁ
Zuzana MALÉŘOVÁ
Bakalářská práce
Analyse der Kundenkommunikation am Beispiel der Firma JSB DIABOLO MATCH a.s.
Analysis of customer communication on the example of company JSB DIABOLO MATCH a.s.
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze customer communication on the example of email correspondence between production company JSB Match Diabolo a.s. and its Germanspeaking wholesalers. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with corporate communication in general, outlines its basic structure and further specifies selected instruments of corporate communication …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza zákaznické komunikace na příkladu e-mailové korespondence mezi výrobní společností JSB Match Diabolo a.s. a jejími německy hovořícími zákazníky z řad velkoobchodníků. Práce se skládá ze dvou části, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o firemní komunikaci z obecného hlediska, nastíní její základní dělení a blíže specifikuje vybrané instrumenty podnikové …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALÉŘOVÁ, Zuzana. Analyse der Kundenkommunikation am Beispiel der Firma JSB DIABOLO MATCH a.s.. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová