Návrh řízení vztahů se zákazníky v automobilovém průmyslu – Ondřej Bartoš
Ondřej Bartoš
Diplomová práce
Návrh řízení vztahů se zákazníky v automobilovém průmyslu
Proposal for Customer Relationship Management in the Automotive Industry
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh řízení vztahů se zákazníky v automobilovém průmyslu. Konkrétně v prémiovém segmentu osobních vozidel. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu Customer Relationship Management, jeho hlavními prvky a především přínosy. Opomíjeny nejsou ani náklady na jeho realizaci a krátký pohled do blízkého budoucího vývoje. Praktická část práce je věnována analýze trhu osobních …víceAbstract:
The object of this thesis is the proposal of customer relationship management in the automotive industry. Specifically in segment of premium cars. The theoretical part deals with the definition of the term Customer Relationship Management, its main elements and particularly benefits. Forgotten aren't costs of its implementation and a brief look at the nearby future. The practical part is devoted to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55876
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2015
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Monika Harantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55876
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane