Ondřej Bartoš

Diplomová práce

Návrh řízení vztahů se zákazníky v automobilovém průmyslu

Proposal for Customer Relationship Management in the Automotive Industry
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh řízení vztahů se zákazníky v automobilovém průmyslu. Konkrétně v prémiovém segmentu osobních vozidel. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu Customer Relationship Management, jeho hlavními prvky a především přínosy. Opomíjeny nejsou ani náklady na jeho realizaci a krátký pohled do blízkého budoucího vývoje. Praktická část práce je věnována analýze trhu osobních …více
Abstract:
The object of this thesis is the proposal of customer relationship management in the automotive industry. Specifically in segment of premium cars. The theoretical part deals with the definition of the term Customer Relationship Management, its main elements and particularly benefits. Forgotten aren't costs of its implementation and a brief look at the nearby future. The practical part is devoted to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2015
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Monika Harantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55876