Bc. Lenka PELÍŠKOVÁ
Master's thesis
Vyučování koheze a kohezních prostředků
Teaching Cohesion and Cohesive Devices
Abstract:
The diploma project deals with the ways of teaching cohesion in the English textbooks for upper secondary schools. The theoretical part contains the description of individual cohesive devices and their function based on synthesis of academic sources. It also contains a discussion on the methodology of teaching cohesion at schools. The practical part includes an analysis of three English textbooks for …moreAbstract:
Diplomová práce pojednává o pojetí výuky prostředků textové koheze v učebnicích anglického jazyka pro střední školy. V teoretické části jsou na podkladě odborné literatury popsány jednotlivé kohezní prostředky a jejich funkce. Dále je zde rozebrána problematika vhodného metodického přístupu k výuce kohezních prostředků na školách. V praktické části jsou srovnávány tři učebnice anglického jazyka pro …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2014
Accessible from:: 26. 6. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PELÍŠKOVÁ, Lenka. Vyučování koheze a kohezních prostředků. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Výuka elementárního čtení a psaní (se zaměřením na genetickou metodu čtení s písmem Comenia Script)
Veronika Krausová -
Distanční výuka žáků se zaměřením na prvopočáteční čtení a psaní
Barbora Panochová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Výuka čtení a psaní u žáků s dyslálií
Blanka KŘÍŽOVÁ -
Analýza dramatického textu podle Katie Mitchell, s praktickou ukázkou na dramatickém textu Mikea Bartletta Lovná zvěř, pod vedením Alexandry Bolfové v rámci předmětu Divadelní projekt V: Pravidelný text
Adéla Ohnheiserová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights