Emoce - prožitek a reflexe v hodinách OV – Bc. Michaela Urbanová
Bc. Michaela Urbanová
Diplomová práce
Emoce - prožitek a reflexe v hodinách OV
Emotions - Experience and Reflection in Civics
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje tématu emocí, jejich prožitku a reflexi v hodinách občanské výchovy. Teoreticky vymezuje, co jsou to emoce, jaké jsou jejich funkce a jak se dělí, popisuje emoční vývoj v rámci ontogeneze jedince a vysvětluje, proč je důležité rozvíjet emoční inteligenci. Definuje pojem učebnice a rozebírá její komponenty. Dále se zaměřuje se na analýzu Rámcového vzdělávacího programu …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of emotions, their experience and reflection during the classes of Civics (civic education). The thesis further defines what are emotions, what are their functions and how they are categorised. It describes emotional development within individual´s ontogenesis and explains why it is important to develop emotional intelligence. Further on, it defines the concept of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marie Holá, Th.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Urbanová, Michaela. Emoce - prožitek a reflexe v hodinách OV. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / dějepis - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Implicitní teorie emoční inteligence
Sabina DUBRAVNÁ -
Emoční inteligence soudobých pedagogů
Denisa JUREČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva