BcA. Lenka TRLICOVÁ
Master's thesis
Lote
Lote
Abstract:
Lote je kolekce pánských a dámských oděvů inspirovaných filozofií skandinávského designu, jeho nadčasovostí a tvarovou čistotou. Minimalizací střihového řešení nechává vyniknout struktury přírodních materiálů. Dominantní barevnou škálu neutrálních tónů oživují akcenty základních barev, zdůrazňující funkčně řešené střihové detaily. Hlavním záměrem a cílem je dosáhnout pohodlí a nositelnosti v co nejjednodušší …moreAbstract:
Lote is a collection of womenswear and menswear, inspired by philosophy of the scandinavian design, its timeless quality and serenity of shapes. Minimalisation of the pattern sets off structures of pure materials. The dominant colour palette of neutral shades is refreshed by accents of primary colours which emphasise significant details of the clothes. The main intention and aim of this work is to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Accessible from:: 15. 9. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 10. 10. 2011
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TRLICOVÁ, Lenka. Lote. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Fine Arts / Multimedia and Design - Fashion Design
Theses on a related topic
-
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Finanční plán společnosti C & A Moda, s.r.o.
Erik Kytler