Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení – Ing. Kateřina Kozlová
Ing. Kateřina Kozlová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení
Marketing communication and PR of Medical Institution
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posoudit účinnost a úspěšnost současných marketingových aktivit vybraného zdravotnického zařízení a zadat návrh, který by je v případě uvedení do praxe, mohl všechny zefektivnit.Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to assess the effectiveness and success of the current marketing activities of the chosen medical institution and to submit a proposal, that would, if put into practice, make them more efficient.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iy6au/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová