Ing. Kateřina Kozlová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení

Marketing communication and PR of Medical Institution
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posoudit účinnost a úspěšnost současných marketingových aktivit vybraného zdravotnického zařízení a zadat návrh, který by je v případě uvedení do praxe, mohl všechny zefektivnit.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to assess the effectiveness and success of the current marketing activities of the chosen medical institution and to submit a proposal, that would, if put into practice, make them more efficient.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní