Návrh produktů cestovního ruchu s využitím zážitkového marketingu v oblasti Těšínské Beskydy – Miroslava LANCOVÁ
Miroslava LANCOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh produktů cestovního ruchu s využitím zážitkového marketingu v oblasti Těšínské Beskydy
Proposal of travel industry products using event marketing of Těšínské beskydy region
Abstract:
Region Těšínské Beskydy jsou turistickou destinací. Její působnost vymezuje regionální sdružení s názvem {\clqq}Regionální rada rozvoje a spolupráce`` se sídlem v Třinci. Region Těšínské Beskydy je územně tvořen mikroregiony: Sdružení obcí {\clqq}Jablunkovsko``, {\clqq}Povodí obcí Stonávky``, dále pak městem Český Těšín a Třinec. Hlavní propagaci zajišťují na tomto území především informační centra …moreAbstract:
Těšínské Beskydy - a distinctive and extraordinary region of the Czech - Polish {--} Slovak borderland. Těšínské Beskydy is established as a tourist destination within projects of the travel industry including marketing of all types, publishing guidebooks and brochures. The region is located in the North-Eastern part of the Czech Republic and includes eight-teen towns and villages around the Jablunkovsky …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2007
Accessible from:: 1. 10. 2007
Identifier:
7853
Thesis defence
- Date of defence: 17. 10. 2007
- Supervisor: doc. JUDr. Ludmila Novacká, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANCOVÁ, Miroslava. \textit{Návrh produktů cestovního ruchu s využitím zážitkového marketingu v oblasti Těšínské Beskydy}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/od0ikn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LANCOVÁ, Miroslava. Návrh produktů cestovního ruchu s využitím zážitkového marketingu v oblasti Těšínské Beskydy. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 10. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 10. 2007 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie Státního zámku v Ploskovicích
Veronika Klierová -
On-line marketingová strategie CA KamTam s.r.o.
Michaela Dvořáková -
Zpracování strategie rozvoje cestovního ruchu pro město Žlutice
Michaela Paulová -
Marketingová strategie CK Travel Support
Michal Stanislav -
Specifika internetového marketingu na ruském trhu
Stanislav Chernutskiy -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
Novy designovy jazuk pro Mercedes benz, vytvoření konceptu show-car pro demonstraci.
Mykola KHVOROST -
Prompt engineering jako novy zdroj a požadavek pro pracovní praxi
Aznaur Bedraev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights