Jari Sheller

Bakalářská práce

MARKETINGOVÉ STRATEGIE CZECHOPRESS AGENCY – HISTORIE, VÝVOJ A PERSPEKTIVY

MARKETING STRATEGIES OF THE COMPANY CZECHOPRESS AGENCY – HISTORY, DEVELOPMENT AND PERSPECTIVES
Anotace:
Práce sleduje historii a vývoj agentury Czechopress Agency, s.r.o. a snaží se nastínit i její perspektivy. Zaměřuje se na vytvoření a implementaci efektivního plánu pro dosažení marketingových cílů společnosti, což zahrnuje identifikaci porozumění cílového trhu prostřednictvím hlubšího poznání, preference a chování zákazníků. Cílem je formulovat SMART marketingové cíle pro získání konkurenčních výhod …více
Abstract:
The thesis traces the history and development of Czechopress Agency, s.r.o. and tries to outline its perspectives. It focuses on the creation and implementation of an effective plan to achieve the company's marketing objectives, which includes identifying an understanding of the target market through a deeper understanding of customer preferences and behaviour. The goal is to formulate SMART marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2025
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Vladimíra Khelerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 6. 12. 2027
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace