MARKETINGOVÉ STRATEGIE CZECHOPRESS AGENCY – HISTORIE, VÝVOJ A PERSPEKTIVY – Jari Sheller
Jari Sheller
Bakalářská práce
MARKETINGOVÉ STRATEGIE CZECHOPRESS AGENCY – HISTORIE, VÝVOJ A PERSPEKTIVY
MARKETING STRATEGIES OF THE COMPANY CZECHOPRESS AGENCY – HISTORY, DEVELOPMENT AND PERSPECTIVES
Anotace:
Práce sleduje historii a vývoj agentury Czechopress Agency, s.r.o. a snaží se nastínit i její perspektivy. Zaměřuje se na vytvoření a implementaci efektivního plánu pro dosažení marketingových cílů společnosti, což zahrnuje identifikaci porozumění cílového trhu prostřednictvím hlubšího poznání, preference a chování zákazníků. Cílem je formulovat SMART marketingové cíle pro získání konkurenčních výhod …víceAbstract:
The thesis traces the history and development of Czechopress Agency, s.r.o. and tries to outline its perspectives. It focuses on the creation and implementation of an effective plan to achieve the company's marketing objectives, which includes identifying an understanding of the target market through a deeper understanding of customer preferences and behaviour. The goal is to formulate SMART marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2025
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Vladimíra Khelerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 6. 12. 2027
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Modeling of SWOT Analysis Evaluation and Improvement of Weaknesses Using Fuzzy Aggregation and Case Based Reasoning
Meaza Birhane Haile -
Analýza konceptu Smart City
Michaela Neumannová -
Možnosti implementace řešení konceptu Smart City na malém a středním městě
Zdeňka Klusáčková