Petr RYCHTÁŘ
Bachelor's thesis
Specifika marketingu na trhu B2B
Specifics of marketing on B2B market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingu B2B trh?. V práci jsou zanalyzovány jednotlivé marketingové nástroje pouţívané na trhu organizací s praktickými poznatky ze společnosti Faiveley Transport Lekov. Práce pojednává o B2B prostředí, dále je zde popsán marketingový mix společnosti FT Lekov. Stěţejní částí práce je vytvoření marketingové situační analýzy a následné provedení SWOT analýzy …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on dilemma of marketing on B2B market. In this work, there are analysed out marketing tools in detail, used on organisation´s market with practical knowledge from Faiveley Transport Lekov, a.s. company. Thesis deals with B2B environment, far there is described marketing mix of FT Lekov company. The fundamental part of the work is a creation of marketing situational analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Čechurová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RYCHTÁŘ, Petr. Specifika marketingu na trhu B2B. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Transformace marketingové strategie na změny tržního prostředí v oboru zkušebnictví
Daniel Kudláček -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingový Mix pro Kofi-Kofi servis s.r.o.
Michal Sobotka -
Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o.
Václav Poledník -
Marketingový Mix pro Kofi-Kofi servis s.r.o.
Michal Sobotka -
Marketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o.
Lívia Pristachová -
Návrh marketingové strategie pro ENERG-SERVIS, a.s.
Aleš Chrastina -
Marketingový plán pro autorizovaný prodej a servis Husqvarna
Amálie Šimonová