Tereza Pilařová
Diplomová práce
Marketingová komunikace
Marketing Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti. Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie vybrané společnosti. Dílčím cílem práce je provedení analýzy současného stavu složek marketingové komunikace, analýzy konkurentů a následné shrnutí zjištěných výsledků z provedených šetření. Teoretická východiska se věnují marketingové komunikaci a jsou zpracována …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of a selected company. The aim of this thesis is to create a proposal for the communication strategy of the selected company. The partial goal of this thesis is to perform an analysis of the current state of the marketing communication components, analyze competitors and subsequently summarize the results of the conducted investigations. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Picková, Bc., externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva