Tereza Pilařová
Master's thesis
Marketingová komunikace
Marketing Communication
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti. Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie vybrané společnosti. Dílčím cílem práce je provedení analýzy současného stavu složek marketingové komunikace, analýzy konkurentů a následné shrnutí zjištěných výsledků z provedených šetření. Teoretická východiska se věnují marketingové komunikaci a jsou zpracována …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of a selected company. The aim of this thesis is to create a proposal for the communication strategy of the selected company. The partial goal of this thesis is to perform an analysis of the current state of the marketing communication components, analyze competitors and subsequently summarize the results of the conducted investigations. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Reader: Kateřina Picková, Bc., externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights