Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím – Bc. Michaela Klomfarová
Bc. Michaela Klomfarová
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím. Cílem práce je provést analýzu ve zvoleném podniku a navrhnout možná doporučení do budoucna, která by firmě zlepšila stávající postavení ve společnosti. V teoretické části práce je popsána zásadní problematika řízení vztahů se zákazníky, včetně vysvětlení základních …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with customer relationship management in selected business entity which operates in food retail market. The aim of this thesis is to analyse chosen enterprise and make suggestions that would improve firm's future market position. In theoretical part of this thesis, I describes fundamental problems of customer relationship management, including explanation of basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/surdk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martíšek František
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLOMFAROVÁ, Michaela. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ofp7ou/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.
Petr TAKÁČ -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Jana Marková -
Relationship management vybrané neziskové organizace se zaměřením na získávání finančních prostředků
Tomáš FILIPCSIK