Analýza marketingového mixu společnosti Prominent CZ, s. r. o. – Nikola Havránková
Nikola Havránková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti Prominent CZ, s. r. o.
The Analysis of marketing mix of a company Prominent CZ,
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu společnosti Prominent CZ, s. r. o.V první části práce jsou charakterizovány základní marketingové pojmy a členění marketingového mixu na 4P: produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci.V dalších částech práce jsou podrobně analyzovány všechny 4P společnosti Prominent CZ s. r. o. a dále je popsán současný stav vybrané prodejny. V poslední …víceAbstract:
The target of bachelor thesis is analysis of marketing mix of company Prominent CZ, ltd.In the first part are characterized the primary marketing concepts and the division of marketing mix by 4P: product, price, place ang promotion.In next parts of thesis are all 4P of the company analysed in detail and farther is described the current state of selected shop.In the last part are described recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Grůšová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva