Grand Opening jako součást PR aktivit Národní galerie Praha – Anna Stránská
Anna Stránská
Bakalářská práce
Grand Opening jako součást PR aktivit Národní galerie Praha
Grand Opening as a Part of the PR Activities of National Gallery Prague
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vernisáž jako významnou součást PR aktivit muzeí a galerií. V teoretické části práce jsou rozebrány vzorce chování návštěvníka, nástroje public relations a konkrétně event marketing. Z těchto poznatků vychází praktická část, která se věnuje Grand Openingu, vernisáži, kterou organizuje Národní galerie Praha. V centru pozornosti práce je návštěvník a jeho motivace k návštěvě Grand …víceAbstract:
The thesis examines an art exhibition opening as an important part of museums’ and galleries’ PR activities. In the theoretical part, visitors’ behaviour patterns, public relations tools and event marketing are analysed. Based on this knowledge, practical work has been conducted, which is devoted to the Grand Opening, an art exhibition opening organized by National Gallery Prague. The focus is on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78737
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Lucia Horňáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78737
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Současná transformace Národní galerie Praha do on-line modu
Filip Souš -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Mediální obraz Národní galerie Praha od roku 2014 do současnosti
Michaela Figalová -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova -
Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky
Anna Khudyakova -
Analýza mediálních výstupů Galerie Rudolfinum a Národní galerie v Praze na příkladu dvou výstavních projektů
Anna Roubíčková -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková