Indonéská vosková batika na českém trhu – Sarah Adnanová
Sarah Adnanová
Bakalářská práce
Indonéská vosková batika na českém trhu
Indonesian batik on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou možností podnikání na českém trhu s výrobky tištěnými technikou vosková batika. Hlavní podstatou bádání je zjistit, jaký mají čeští zákazníci názor na zkonstruované oděvy, které mají batikované prvky mísit s evropským stylem odívání.Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of business opportunities on the Czech market by launching textile products printed by wax batik. The main essence of the research is to find out opinion of Czech customers on designed clothes, which should combine wax batik elements with the European style of clothing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Štočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adnanová, Sarah. Indonéská vosková batika na českém trhu. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Návrh marketingové strategie pro vstup nového výrobku na trh
Zuzana Tichá -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Silvie Šťastná -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Dominika Šrámková -
Marketingová strategie vstupu společnosti Colorlak a.s. na vybraný zahraniční trh
Ivana Kuczmanová -
Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice
Barbora SEDLÁČKOVÁ