Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev – Bc. Adéla Fusková
Bc. Adéla Fusková
Bakalářská práce
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Communication of Pupils with Autism Spectrum Disorders with a Focus on Non-verbal Expression
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a empirickou. Teoretická část je složena ze dvou kapitol, jednotlivé kapitoly shrnují poznatky o autismu, komunikaci se zaměřením na neverbální projev a vzdělávání žáků s PAS. Část empirická je zaměřena na analýzu komunikační kompetence u žáků s PAS se zaměřením …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the communication of pupils with ASD with a focus on nonverbal expression. The thesis is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part consists of two chapters, each chapter summarizes the knowledge of autism, communication with a focus on non-verbal expression and education of pupils with ASD. The empirical part focuses on the analysis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ojk5a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová