Analýza vztahu firmy Meko s.r.o. k zájmovým skupinám-Public Relations – Bc. Petr MERENDA
Bc. Petr MERENDA
Bakalářská práce
Analýza vztahu firmy Meko s.r.o. k zájmovým skupinám-Public Relations
Analysis of relationship to the special-interest groups in Meko s.r.o. company-Public Relations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou Public Relations aplikované ve společnosti Meko s.r.o.. Vychází z teoretické části, kde je formulována problematika Public Relations. Analytická část se zabývá aplikováním této problematiky na společnost Meko s.r.o. a to hlavně v oblasti vztahů se zájmovými skupinami. Výsledkem této práce je doporučení zlepšení fungování Public Relations pro firmu Meko s.r.o …víceAbstract:
This work deals with analysis of Public Relations in Meko Limited Liability Company. It comes from the teoretical part, where the problems of Public Relations are defined. The analytical part applies these problems to Meko Limited Liability Company mainly in the sphere of relationships to special-interest groups. The result of this work is a recommendation to improve the work of Public Relations at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor:
1678
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MERENDA, Petr. Analýza vztahu firmy Meko s.r.o. k zájmovým skupinám-Public Relations. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Public relations ve vybrané organizaci
Martina Janů -
Public Relations v Technickém muzeu v Brně
Vian El-Talabani