Komparace strategií online politického marketingu za účelem fundraisingu prezidentských kampaní Baracka Obamy v letech 2008 a 2012 – Karel KREML
Karel KREML
Bakalářská práce
Komparace strategií online politického marketingu za účelem fundraisingu prezidentských kampaní Baracka Obamy v letech 2008 a 2012
Comparation of online strategies of political marketing in relation to fundraising for Barrack Obama's campaigns in 2008-2012
Anotace:
Tato práce řeší otázku metod a nástrojů politického marketingu, které byly užity pro první a druhou kampaň Baracka Obamy v prezidentských volbách v letech 2008 a 2012. Práce z tohoto hlediska tyto kampaně porovnává. Cílem je zjistit, zda byly nástroje a metody jiné, případně užité jinak, a pokud ano, jak. V první části popisujeme nástroje a metody online fundraisingu v obecné rovině, poté vysvětlujeme …víceAbstract:
This thesis deals with a question of political marketing tools and methods, which were used for fundraising of the first and the second campaign of Barack Obama, for presidential elections in 2008 and 2012. Our work also compares both campaigns. The aim is to find out if the tools and methods were different or were used differently, and if so, we ask "how". In the first part we describe online fundraising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREML, Karel. \textit{Komparace strategií online politického marketingu za účelem fundraisingu prezidentských kampaní Baracka Obamy v letech 2008 a 2012}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ohe993/.
Jak správně citovat práci
KREML, Karel. Komparace strategií online politického marketingu za účelem fundraisingu prezidentských kampaní Baracka Obamy v letech 2008 a 2012. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Lucie Korelová -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Jan Krejčí -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Paulína Minčičová -
Analýza návštěvnosti kulturní instituce a návrhy marketingové metody jejího zvýšení
Dana Hešíková