Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman – Magda MUSILOVÁ
Magda MUSILOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman
Analysis of marketing communication of Toyota Louwman Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman zabývající se prodejem nových i ojetých automobilů značky Toyota, včetně jejich kompletního servisu. Teoretická část popisuje marketingové komunikace a postup při tvorbě efektivní komunikace obecně. Dále jsou podrobněji rozebrány jednotlivé formy komerční komunikace. Praktická část se věnuje popisu společnosti Toyota …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication of Toyota Louwman Company, whose main occupation inheres in selling new and used cars and their complete servicing. The thesis comprises two sections: the theoretical and practical. The former describes marketing communications in general and the process of their effective creation as well as it includes a thorough explanation of the diverse means …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
22247
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUSILOVÁ, Magda. Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Návrh efektivní marketingové komunikace společnosti Bohemilk
Petra Čiháčková