Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX – Nikola Kudělková
Nikola Kudělková
Bakalářská práce
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Using Influencers in communication strategies of cultural institution DOX Centre for Contemporary Art
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací Centra současného umění DOX na sociální síti Instagram a fenoménem influencer marketingu jakožto jedné z oblastí marketingu, které kulturní instituce využívají. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů z oblasti influencer marketingu a marketingu kulturních institucí, nezbytně nutných pro potřeby práce. Na tuto část je navázáno přiblížením kulturní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of the marketing communication of DOX Centre for Contemporary Art and the influencer marketing phenomenon as one of the marketing disciplines being used by cultural institutions. The theoretical part describes fundamental marketing terms in the area of cultural institutions and influencer marketing, indispensably explained for needs of this bachelor thesis. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80424
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Lucia Horňáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80424
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a ovlivňování spotřebitele
Jan Veselý -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková