Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu – Martin Kubát
Martin Kubát
Bakalářská práce
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci se získanými daty v praktické části. Budou vysvětleny pojmy jako jsou například marketingová strategie, marketingový výzkum nebo marketingový mix. V praktické části budou uvedeny marketingové …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a comparison of marketing strategies employed by two companies – Lidl CR and Penny Market CR. In the theoretical part the thesis will focus on explaining basic concepts from the marketing breach understanding of which is going to be essential in the practical part of this work. The focus will be on terms such as marketing strategy, marketing research or marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/oi41y0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÁT, Martin. \textit{Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/oi41y0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová -
Methods in Interpreter Training: A Survey of the Czech Republic
Hana Pavlisová -
Survey for community planning of social services in the administrative district of the municipality with extended competence Olomouc
Michal Pytlíček -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Dotazníkové šetření: popis metodiky realizace dotazníkového šetření a následné analýzy dat
Eliška Lorenzová -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Strategic Business Orientations
Efthymia Kottika -
Marketingový výzkum tržní pozice výrobku (služby) ve vybraném teritoriu jako nástroj strategického rozhodování podnikatele.
Tatiana Volkova