Analýza informačních systémů B2B a B2C pro knihkupectví – Bc. Hana ŠVECOVÁ
Bc. Hana ŠVECOVÁ
Diplomová práce
Analýza informačních systémů B2B a B2C pro knihkupectví
A Bookstore Information System Analysis \nl{}
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Analýza informačních systémů B2B a B2C" je poukázání a seznámení se současnými systémy knižních distributorů v České republice a jejich možných napojení na informační systémy internetových knihkupectví. Hlavním přínosem této diplomové práce by měla být podrobná analýza částí informačního systému internetového internetových knihkupectví, kde pro názornější představu prezentuji …víceAbstract:
The purpose of my dissertation "Analysis of B2B and B2C information systems" is to highlight and introduce the current systems used by book distributors in the Czech Republic and their possible connections to information systems of online bookshops. The chief contribution of this dissertation should be a detailed analysis of the process model of the e-shop NaVysokou s.r.o. with an indication of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2012
Zveřejnit od: 9. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVECOVÁ, Hana. Analýza informačních systémů B2B a B2C pro knihkupectví. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru
Libor Osouch -
Podnikatelský plán k založení B2B e-shopu kosmetickými potřebami
David Ptáček -
Telefonní akvizice B2B zákazníků
Marie Ligocká -
Překážky digitalizace v oblasti e-commerce na B2B trhu
Kristýna Červenková -
e-Business v B2B obchodu
Jaroslav Břešťan -
B2B internetová tržiště – cesta k úspěchu pro společnost xy
Pavel Skalský -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková