Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK – Anastasiya Ordina
Anastasiya Ordina
Bachelor's thesis
Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Evaluation of effectiveness of the marketing campaign using tools IMC
Anotácia:
Tématem práce je Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK. Jedná se o velice aktuální a zajímavé téma, neboť v podmínkách dnešní globalizace nemůže jakýkoliv podnik bez dobře nastavené marketingové komunikace fungovat. Cílem BP je vyhodnocení ekonomické efektivity zvolené nebo navržené marketingové kampaně pomocí nástrojů komunikačního mixu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou …viacAbstract:
The topic of this work is Evaluation of the effectiveness of marketing campaign using IMK tools. This is a very topical and interesting topic, because in today's globalization, any business without a well-established marketing communication cannot function. The aim of BP is to evaluate the economic effectiveness of the chosen or proposed marketing campaign using the tools of the communication mix. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s5m93/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová