CRM jako prvek rozvoje péče pro firemní klientelu – Bc. Ivana MUŠETIĆ
Bc. Ivana MUŠETIĆ
Master's thesis
CRM jako prvek rozvoje péče pro firemní klientelu
CRM as part for developing care for the company's clientele
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a podrobnou analýzou v rámci celkové spokojeností zákazníků zkoumané společnosti. Cílem diplomové práce je zdůvodnit význam CRM jako prvku rozvoje péče pro firemní klientelu a na základě výsledků provedených analýz navrhnout možnosti dalšího rozvoje péče pro firemní klientelu ve vybrané společnosti. V návrhové části je zpracované komplexní …moreAbstract:
This thesis deals with customer relationship management and detailed analysis of examined company's customer satisfaction. The thesis goal is to emphasize the importance of CRM as a factor in the development of care for corporate clients and based on the results of analysis, to suggest possibilities for further development of care for corporate clients in the examined company. The proposal part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MUŠETI$\backslash$'C, Ivana. \textit{CRM jako prvek rozvoje péče pro firemní klientelu}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/oixt7v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MUŠETIĆ, Ivana. CRM jako prvek rozvoje péče pro firemní klientelu. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Obchodní podnikání
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights