Zuzana Dvořáková

Bakalářská práce

Marketingový mix na trhu kosmetických produktů

Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat marketingový mix používaný podniky specializující se na prodej kosmetických produktů. Na základě literární rešerše dané problematiky bylo vyhodnoceno, že nejlepšími metodami k zodpovězení vědeckých otázek bylo dotazníkové šetření, obsahová analýza a korelační analýza. V dotazníkovém šetření jsme se dozvěděli, kterým značkám dávají zákazníci přednost, jak …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze the marketing mix used by companies specializing in the sale of cosmetic products. Based on a literature search of the subject matter, it was evaluated that the best methods to answer the research questions were questionnaire survey, content analysis and correlation analysis. In the questionnaire survey, we learned which brands customers prefer, how they …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Ruschak, MBA
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích