Marketingový mix na trhu kosmetických produktů – Zuzana Dvořáková
Zuzana Dvořáková
Bakalářská práce
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat marketingový mix používaný podniky specializující se na prodej kosmetických produktů. Na základě literární rešerše dané problematiky bylo vyhodnoceno, že nejlepšími metodami k zodpovězení vědeckých otázek bylo dotazníkové šetření, obsahová analýza a korelační analýza. V dotazníkovém šetření jsme se dozvěděli, kterým značkám dávají zákazníci přednost, jak …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze the marketing mix used by companies specializing in the sale of cosmetic products. Based on a literature search of the subject matter, it was evaluated that the best methods to answer the research questions were questionnaire survey, content analysis and correlation analysis. In the questionnaire survey, we learned which brands customers prefer, how they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/c3uj1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Ruschak, MBA
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec