Bc. Sylva Čížková
Bachelor's thesis
Autorská kniha - Krátké příběhy
Authorial Book - Short Stories
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá autorskou knihou. Praktickou částí je moje autorská kniha Krátké příběhy. V teoretické části se věnuji historii knihy a vymezuji pojem autorská kniha v českém prostředí. Zabývám se některými současnými autory, jež mě svojí tvorbou ovlivnili. Mapuji nakladatelství a soutěže, které se autorské knize věnují. Dále pojednávám o svých pedagogických zkušenostech a vztahu k dětem …moreAbstract:
The bachelor’s thesis deals with an authorial book. The practical part of the thesis presents my own authorial book „ Krátké příběhy“ - “Short stories“. The theoretical part deals with the history of the book and it delimits a term “authorial book“ in the Czech environment. It is concerned with contemporary authors, whose literary outputs have influenced me. Conducting a survey of publishers and competitions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cldm0/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2015
- Supervisor: MgA. Jana Francová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Arts for Education
Theses on a related topic
-
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Dětský výtvarný projev v předškolním věku
Radka DVOŘÁKOVÁ -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková