Pozorování v marketingovém výzkumu – Bc. Jana Vorlíčková
Bc. Jana Vorlíčková
Diplomová práce
Pozorování v marketingovém výzkumu
Observation in Marketing Research
Anotace:
Tématem této práce je pozorování v marketingovém výzkumu. V úvodní teoretické části je vysvětlení pojmu marketingový výzkum a jeho důležitosti pro rozhodování manažerů. Podle množství zpracovávaných dat je výzkum následně dělen na kvantitativní a kvalitativní výzkum. Od rozdělení výzkumu se v práci plynule přechází k jednotlivým možnostem sběru dat. Kdy mezi tyto možnosti lze zahrnout dotazování, experiment …víceAbstract:
The theme of this thesis is observation in marketing research. In the introductory theoretical part the notion of marketing research is explained and its significance for deciding process of managers. According to the amount of the processed data, the research is subsequently divided into quantitative and qualitative one. This division is fluently followed by the particular possibilities of data collecting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ti4zf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior
Lusine Grigoryan -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská