Bc. Jan Vošahlík

Bakalářská práce

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navržení zlepšení, které povede k pozitivnímu ovlivnění, změně negativních postojů či odbourání bariér konzumní společnosti vůči inovacím (technologickému pokroku) v rámci marketingové komunikace. Dílčím cílem práce je identifikace současného stavu myšlení a postojů konzumní společnosti vůči uskutečňování nákupu v online prostředí a v místě prodeje. Teoretická část v …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is suggesting improvement, which will lead to positive influence, change of negative attitudes or removing barriers of consumer society against innovation (technological progress) within marketing communication. Another goal is the identification of the current status of thought and attitudes of the consumer society against shopping in the online environment and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 10. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní