Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Jan Vošahlík
Bc. Jan Vošahlík
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navržení zlepšení, které povede k pozitivnímu ovlivnění, změně negativních postojů či odbourání bariér konzumní společnosti vůči inovacím (technologickému pokroku) v rámci marketingové komunikace. Dílčím cílem práce je identifikace současného stavu myšlení a postojů konzumní společnosti vůči uskutečňování nákupu v online prostředí a v místě prodeje. Teoretická část v …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is suggesting improvement, which will lead to positive influence, change of negative attitudes or removing barriers of consumer society against innovation (technological progress) within marketing communication. Another goal is the identification of the current status of thought and attitudes of the consumer society against shopping in the online environment and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ap2mi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2019
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Predrag Miloševič -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Daniel Prejza -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Václav Petr -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Martin Vágner -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora