Katarína Pribylová
Bachelor's thesis
Vnímání galerie G18
Perception of G18 Gallery
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá povědomí studentů a pedagogů Fakulty multimediálních komunikací o galerii G18, její vnímaní, image a vztah respondentů ke galerii. Teoretická část popisuje univerzitní galerie a muzea, art marketing, značku, hodnotu značky a zdroje této hodnoty. Praktická část představuje galerii G18, popisuje a interpretuje data získaná v kvantitativním výzkumu a formuluje návrhy a doporučení …moreAbstract:
This bachelor's thesis examines the awareness of students and teachers of the Faculty of Multimedia Communications about the G18 gallery, its perception, image and the relationship of respondents to the gallery. The theoretical part describes university galleries and museums, art marketing, brand, brand equity and sources of brand equity. The practical part presents the G18 gallery, describes and interprets …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pribylová, Katarína. Vnímání galerie G18. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
Kateřina Formánková -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku
Ondřej Linhart -
Muzeum umění a galerie jako prostor pro edukační program
Nikol PINTOVÁ -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Barbora Šafaříková -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Eva Karimová -
Influencer jako nástroj budování image značky
Tereza Malinová