Katarína Pribylová
Bakalářská práce
Vnímání galerie G18
Perception of G18 Gallery
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá povědomí studentů a pedagogů Fakulty multimediálních komunikací o galerii G18, její vnímaní, image a vztah respondentů ke galerii. Teoretická část popisuje univerzitní galerie a muzea, art marketing, značku, hodnotu značky a zdroje této hodnoty. Praktická část představuje galerii G18, popisuje a interpretuje data získaná v kvantitativním výzkumu a formuluje návrhy a doporučení …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines the awareness of students and teachers of the Faculty of Multimedia Communications about the G18 gallery, its perception, image and the relationship of respondents to the gallery. The theoretical part describes university galleries and museums, art marketing, brand, brand equity and sources of brand equity. The practical part presents the G18 gallery, describes and interprets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pribylová, Katarína. Vnímání galerie G18. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
Kateřina Formánková -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku
Ondřej Linhart -
Muzeum umění a galerie jako prostor pro edukační program
Nikol PINTOVÁ -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Barbora Šafaříková -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Eva Karimová -
Influencer jako nástroj budování image značky
Tereza Malinová