Marketingová strategie zvoleného subjektu – Monika Kučerová
Monika Kučerová
Bakalářská práce
Marketingová strategie zvoleného subjektu
Marketing strategy of the chosen business entity
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingové nástroje společnosti Corinthia Prague a navrhnout případná zlepšení současného stavu. Hlavní produkt společnosti tvoří služby, a proto je klasický marketingový mix 4P doplněn o další P:lidé (people), balíčky služeb (packaging), tvorba programů (programming) a partnerství a spolupráce (partnership). Hotel Corinthia je kongresový hotel a mezi jeho …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing tools of Corinthia Hotel Prague and to suggest possible improvements to the existing situation. The main product of the company is services, and therefore the classic 4P marketing mix is supplemented by another P: people, packaging, programming and partnership. Hotel Corinthia is a congress hotel and its main competitors are Hotel Marriott …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva