Karel Konečný

Diplomová práce

Příležitosti a rizika rozšiřování značky

Opportunities and threats of brand extension
Anotace:
Teoreticko-metodologická část se zabývá teorií, architekturou a strategiemi značky, se zaměřením na strategii rozšiřování značky. Aplikační část charakterizuje kategorii tabákových výrobků, analyzuje volbu strategie rozšíření značky jako odezvu na stagnaci značky. Dále podrobně hodnotí novou podznačku Davidoff Neon, jednotlivé prvky marketingového mixu, definuje chyby ve strategii i implementaci a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2008
  • Vedoucí: Libuše Mottlová
  • Oponent: Dagmar Dušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/17420

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management