Karel Konečný

Master's thesis

Příležitosti a rizika rozšiřování značky

Opportunities and threats of brand extension
Abstract:
Teoreticko-metodologická část se zabývá teorií, architekturou a strategiemi značky, se zaměřením na strategii rozšiřování značky. Aplikační část charakterizuje kategorii tabákových výrobků, analyzuje volbu strategie rozšíření značky jako odezvu na stagnaci značky. Dále podrobně hodnotí novou podznačku Davidoff Neon, jednotlivé prvky marketingového mixu, definuje chyby ve strategii i implementaci a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2008
  • Supervisor: Libuše Mottlová
  • Reader: Dagmar Dušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/17420