Příležitosti a rizika rozšiřování značky – Karel Konečný
Karel Konečný
Master's thesis
Příležitosti a rizika rozšiřování značky
Opportunities and threats of brand extension
Anotácia:
Teoreticko-metodologická část se zabývá teorií, architekturou a strategiemi značky, se zaměřením na strategii rozšiřování značky. Aplikační část charakterizuje kategorii tabákových výrobků, analyzuje volbu strategie rozšíření značky jako odezvu na stagnaci značky. Dále podrobně hodnotí novou podznačku Davidoff Neon, jednotlivé prvky marketingového mixu, definuje chyby ve strategii i implementaci a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/17420
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2008
- Vedúci: Libuše Mottlová
- Oponent: Dagmar Dušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/17420
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Brand management vybrané značky
Lenka Schejbalová -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Návrh deštníkové strategie značky pro vybranou společnost
Petra Němcová -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková